Sunday, July 3, 2011

kisah aku ngan kawan aku ni sowang

woo cian DIa ... kena balik pahang sudah... woo.. semua nya bermula apabila akak nya kuar umah dan tidak tinggalkan kunci rumah kepada nya... malangnya that day kiteowng nak kuar pi tmpat buat batik... cause planing to join PSE.... malangnya dah x jadi... sebabkan ape sudah kena pulang ke hometown.... ermmm... akaknye berkelakuan pelik sangat... berlaku la sikap sentap menyentap kan... akak nya pun x patut berkelakuan begitu la.... respect la skit adek nya kot.... x per... last keluar ngn kawan aku ni... au banyak main hujan... last2.. aku demam masa aku buat tajuk blog ni... kekekke.. x per.. baru semalam start... dah makan ubat dah.... balasan tuhan.... terima dengan hati rendah diri.... huhuhu amin... cepat2 la sembuh...

No comments: