Tuesday, May 31, 2011

SEBenarnYA aku ni malaz

woo... so long not write some info in my blog...

Sebenarnya aku ni malaz disebabkan 1nya tidak tahu nak hias blog ni bagaimana.... ke2 nya ... tidak berapa pandai dalam bab penulisan ini... berangan itu memang pakar...

Jadinya, blog ini terbiar begitu sahaja... emm... dulu aku rajin menulis.. suka nak tulis diari... buat nya sajak... sekarang... hilang sudah... ermm... nyaris masuk dalam Serjana Muda Penulisan KReatif di UiTM disebabkan pergi ke interview itu. Nasib baik dapat 2 interview. PEluangnya tetap dapat ke bidang yang sudah diceburi semasa sekolah menengah dan jugak Diploma lalu.


JAdinya, bermula hari ini.. saya isytiharkan percubaan kali yang kebape pun tak tau.... menulis kembali blog ini sehinggakan berjaya. HArap malam 1Jun 2011 ini menjadi titik permulaan bagi yang sudah lama terpadam... amin....

what my NEw Event??? banyak sangat... sampaikan yang sudah basi ok!!! caya atau x? ini yang berlaku..... saya cuba berkongsi la.....

No comments: