Wednesday, May 27, 2009

MY poem JANgan ADa HARAapan

ni antara karya ciptaan KTe yg trajin time2 lps periksa skola mngah..

Aku yanG meNanti siaNg

MalaM yang Terlalu sunYi bagiku

BegitU pun Pagi ini kEhujanan

MenduNg hatiKu menGenang harApan

NaMun semuaNya tinggaL angan - angan

kernA aku bermaiN di awaNan

KelaK aku yaNg terjAtuh Jauh

Dari TerlanJur saYang ke hatI

Jangan aDa haraPan lagi

UntUk diRi ini

TidaK ingin lagi Mengharap

SudaH cuKup ku Menahan

Memang bukAn nIat ku

Untuk merasai pErasAan mu

Namun haRapan itu mengkhayalkaN

Yang akHirnye dia yAng Bersamanya

TiadA lagI cinta untuk ku

Jangan Ada Lagi harapan Lagi

Aku yang Memendam rasa

Aku BIArkAn Saja ia Pergi

2 comments:

teruterubozu said...

angan yang dipasang dalam harapan amat terlalu sukar utk menjelma menjadi kenyataan. seringkali angan itu terus menjadi angan, sedang harapan hilang seiring berlalunya masa.

...dan, harapan yg disulamkan dengan rasa cinta walau cuma sedikit, bisa menyakiti hati yg paling dalam. walaupun cinta itu tidak bisa dimiliki, bergembiralah...kerana mengenali dirinya amat memgembirakan kamu, walau cuma seketika

Naozu said...

what can i say is juz... there still hope.. what we need to do is finding them... some ppl lucky coz love come look for them... some of us.. need to work hard to achieve it.. so like my case.. i'm sometimes lucky n sometimes not.. so what we can do is juz pray and dnt give up.. =)